Online Banka Ekstre Aktarımı
İşletmeler faaliyet gösterdikleri sektörden bağımsız olarak tüm banka hareketlerini, hesap ve kredi kartı post ekstrelerini online ve offline olarak Logo/Netsis ERP ürün gruplarına kolay ve hatasız aktarabiliyor.
Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Mare Yazılım’ın geliştirdiği Online Banka Ekstre Aktarımı, bir işletmenin bankacılık hareketlerini doğru ve kontrollü bir şekilde Logo/Netsis ERP gruplarına aktararak zaman ve iş gücü tasarrufu kazandırıyor.
Online kullanım avantajı
Online Banka Ekstre Aktarımı ile bankaların web servisleri üzerinden banka hesap ve kredi kartı pos ekstreleri Logo/Netsis ERP ürünlerine online olarak kolayca aktarılabiliyor.
Tüm bankalarla entegre
Online Banka Ekstre Aktarımı çözümü, Türkiye'de faaliyet gösteren ve web servis hizmeti sunan tüm bankalarla entegre çalışabiliyor.
Sınırsız entegrasyon
Online Banka Ekstre Aktarımı çözümünde banka, şirket, kullanıcı ve hareket sınırlandırması bulunmuyor. İşletmenin ihtiyacına göre banka hesap (Iban) ve kredi kartı üye işyeri sayısına göre oluşturulan farklı paketler arasında seçim yapılabiliyor.
Kolay Kullanım
Online Banka Ekstre Aktarımı, son derece kolay kullanım sunan arayüzleri sayesinde banka hesap ve kredi kartı pos ekstrelerinin, Logo/Netsis ERP ürünlerine zahmetsiz bir şekilde aktarılmasını sağlıyor.
Mükerrer kayıt kontrolü
Online Banka Ekstre Aktarımı ile ekstrelerdeki dekont numaraları kontrol ediliyor ve böylece mükerrer kayıtlar engelleniyor.
Hızlı ve hatasız süreçler
Online Banka Ekstre Aktarımı çözümü ile bankalardan gelen ekstre bilgileri, kullanıcı tarafından değişikliğe uğratılmadan ERP sistemine aktarıldığı için önemli bir hız ve doğruluk avantajı sağlıyor.
Kapsamlı eşleştirme yetenekleri
Online Banka Ekstre Aktarımı çözümü, açıklamada geçen çek/senet seri numaralarını otomatik bularak, bu numara ile ilgili çek/senet kartını eşleştiriyor. Bununla birlikte açıklamada geçen 11 haneli numerik TCKNO numaralarını, 10 haneli vergi numaralarını veya TR ile başlayan IBAN numaralarını otomatik bularak, bu numaralar ile ilgili cari hesap kartını otomatik eşleştiriyor. Aynı şekilde ekstrelerde ayrı sütün olarak belirtilen Borçlu IBAN, Alacaklı IBAN değerlerini kullanarak, havale/EFT fişlerinde cari hesap kartının ve banka virman fişlerinde karşı banka hesabının otomatik eşleştirilmesini sağlıyor. POS işlemlerinde ise üye iş yeri numaralarıyla, banka hesabı, iş yeri, bölüm, masraf merkezi ve proje kodu da eşleştiriliyor.
Otomatik POS işlemleri
POS işlemlerinde bankalardan çekilen tutarlar ve kesilen komisyonlar otomatik olarak ayrıştırılıyor ve bu kayıtlar ERP çözümüne banka işlem fişi olarak aktarılıyor. POS işlemlerinde bazı bankalar net, bazı bankalar brüt çalıştığından bunun ayrımı da banka bazında otomatik olarak yapılıyor. POS işlemlerinde tutara göre FIFO yöntemiyle otomatik “Cari Hesap Kredi Kartı Fişi” (70,71) ilişkilendirme ve kapama özelliği bulunuyor.
KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ