E-Fatura
Mevzuata uyumluluk
e-Fatura çözümleri, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak UBL-TR standardında ve elektronik belge olarak düzenlenen faturaların, belirlenen veri aktarım protokolü aracılığı ile gönderen taraftan alıcı tarafa iletimini sağlıyor. Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, iletilmesi ve muhafaza ve ibraz edilmesine ilişkin yasal çerçeve doğrultusunda, e-Fatura ile düzenlenen faturalar, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip bulunuyor. Anonim, Limited, Gerçek ve Şahıs şirketi statüsünde bulunan mükellefler, e-Fatura uygulamasından yararlanabiliyor.
Daha yüksek hız, daha düşük maliyet
e-Fatura çözümleriyle faturalarını dijital ortama taşıyan işletmeler ödeme ve tahsilat süreçlerinde hız ve verimlilik artışı elde ediyor. Ayrıca kağıt faturaların basımı, gönderimi ve saklanması gibi işlemlerden kaynaklanan maliyetler de ortadan kalkıyor.
Çevre dostu fatura süreçleri
e-Fatura çözümleri, kağıt kullanımının sona ermesiyle sağlanan maliyet avantajına ek olarak çevre dostu bir uygulama da sunuyor. Faturaların elektronik ortama geçmesiyle birlikte işletmelerde kâğıt kullanımı azaltılıyor ve her yıl yüz binlerce ağacın kesilmesi önleniyor.
Hızlı uygulama ve güvenli kullanım
e-Fatura çözümleri, fatura ve muhasebe süreçlerine önemli ölçüde hız kazandırmanın yanı sıra, elektronik ortamda kesilmiş ve arşivlenmiş faturalara da kolayca ulaşma imkanı veriyor.
Kolay entegrasyon
e-Fatura uygulaması, standartlara uygun entegrasyon sayesinde Gelir İdaresi Başkanlığı'nın sistemine entegre oluyor ve böylece e-faturaların alım ve iletim işlemleri otomatize ediliyor. e-Fatura çözümleri aynı zamanda işletmelerde kullanılmakta olan diğer yazılımlar, sistemler ve işletmenin genel iş süreçlerine de kolayca entegre edilebiliyor.
Sınırsız yetkilendirme
e-Fatura çözümlerinde sınırsız sayıda kullanıcıya yetkilendirme yapılabiliyor. Böylece, her kullanıcıya yetkisi dahilinde erişim imkanı veriliyor.
Ödeme kaydedici cihaz maliyetinden tasarruf
Tüm satışlarında e-Fatura çözümünü kullanan işletmeler, ödeme kaydedici cihaz (ÖKC) kullanma zorunluluğu olmadığı için maliyet avantajı elde ediyor.
KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ