Logo Go Wings
Uçtan uca yönetim
İş süreçlerini çok daha kolay, pratik ve düşük maliyetlerle etkin bir şekilde yönetebilmeyi sağlayan Logo GO Wings, bir KOBİ’nin müşteri memnuniyeti oluşturmak için ihtiyaç duyduğu muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerinin tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor.
Zamandan ve mekandan bağımsız
Hem masaüstü hem de web üzerinden kullanılabilen hybrid yapılı Logo GO Wings ile tüm süreçlerin yönetimi zamandan ve mekandan bağımsız hale geliyor. Tablet üzerinden de kullanılabilmesi ile bilgilere anlık erişim sağlanarak zaman tasarrufu sağlanıyor.
Zenginleştirilebilir yapı, esnek fiyatlandırma
KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO Wings, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO Wings paketini oluşturabiliyor. Üstelik Logo GO Wings abonelik modeliyle de lisanslandığı için, esnek fiyatlandırma özelliğiyle periyodik kullanıcı bazında fiyatlandırma yapılabiliyor.
Sektörel uyumluluk
Logo GO Wings, KOBİ'ler için özel olarak geliştirilmiş sektör-bağımsız yapısıyla; dağıtımdan inşaat, eğitimden tekstile, medyadan sağlığa kadar pek çok farklı sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılıyor.
İşlevsel Yapı
Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi birçok işlem, Logo GO Wings çatısı altında, tek noktadan, rahatlıkla yapılabiliyor. Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.
Güncel Yasal Mevzuata Uyum
Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO Wings’in güncel yapısı sayesinde tüm kayıtlar güvenle yönetilebiliyor. Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken Ba-Bs formları elektronik ortamda hazırlanıyor; e-Beyanname özelliği ile de vergilendirme dönemlerinde işlemler hızlı bir şekilde tamamlanıyor.
App-in-App teknolojisi ile zenginleşen iş uygulamaları
Her işletmenin kendine özgü ihtiyaçları olabilir. Logo GO Wings, Logo İş Ortaklarının geliştirdiği uygulamalar (app) ve widget'larla zenginleştirilebiliyor. Böylece tam da ihtiyaç duyulan özelliklere sahip bir fonksiyon kümesi oluşturulabiliyor.
Sade ve Pratik Arayüz
Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo GO Wings’ün göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi sağlıyor. Logo GO Wings'in kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kolay ve hızlı veri girişi yapılabiliyor, rapor ve uygulamalara kolayca erişilebiliyor.
Kolay Kullanım
Logo GO Wings'ün en önemli özelliklerinden biri, kullanım kolaylığı... En sık kullanılan fonksiyonların kişiye özel masaüstüne kısayol tuşu olarak eklenmesiyle, işlem süreleri kısalıyor. Bu da çalışanlar için zaman tasarrufu, KOBİ için ise verimlilik artışı anlamına geliyor.
e-Devlet Uygulamalarıyla Uyumluluk
Logo GO Wings; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre şekilde çalışıyor. Bu sayede Logo GO Wings üzerinde yapılan işlemler doğrudan e-Devlet uygulamalarına aktarılabiliyor.
İş Analitiği, CRM, İş Akış Yönetimi ve Bordro Çözümleri ile Entegrasyon
Logo bünyesindeki farklı çözümler Logo GO Wings ile kusursuz şekilde entegre edilebiliyor. Logo GO Wings'ten gelen veriler, iş analitiği çözümü Logo Mind Insight ile işlenerek detaylı şekilde analiz edilebiliyor ve raporlara dönüştürülebiliyor. KOBİ'lerdeki iş akış süreçleri Logo Flow ile kusursuz şekilde yönetilirken, satış-pazarlama birimlerinin veya teknik ekiplerin randevu, görüşme, teklif, satış gibi müşteri süreçleri de Logo CRM üzerinden Logo GO Wings ile bütünleşik olarak takip edilebiliyor. Logo GO Wing ile entegre çalışan Logo Bordro Plus da sicil ve ücret yönetimi ihtiyaçlarını eksiksiz şekilde karşılıyor.
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
e-Arşiv uygulaması, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Logo e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) uygulaması, müstahsil makbuzlarının Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda oluşturulması ve raporlanmasının yanı sıra hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını sağlıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Serbest Meslek Makbuzu çözümüyle, serbest meslek erbabları işlerini dijitalin rahatlığını yaşıyor.
DAHA FAZLA BİLGİ